Startseite » Destiny 2 Broken Awook Talizman Quest: Old Corsair Hideout, Heart of Spider’s Web i rzadkie lokalizacje zielonych miejsc
27. lutego 2024
4 minutes

By Jhonny Gamer

Destiny 2 Broken Awoen Talizman Quest pojawia się na końcu porzuconego instrukcji.

Odwiedź Ikorę i Spider, którzy dadzą ci trzy lokalizacje do odwiedzenia, aby naprawić zepsuty talizman – Stara kryjówka Corsair, Heart of Spider’s Web I rzadkie zielone miejsce

Każdy z nich dotyczy określonego zagubionego sektora gdzieś w splątanym brzegu, a po otwarciu pamięci podręcznej na każdą z nich możesz kontynuować linię zadań.

Mamy również lokalizacje dla dwóch innych splątanych lokalizacji o zaginionym brzegu, nie części.

Szukam bardziej zagubionych lokalizacji sektora w Forsaken? Dowiedz się, gdzie znaleźć odpoczynek Aphelion, komnat Starlight i Bay of utonted Wishes W Dreaming City.

Na tej stronie:

W starej kryjówce Corsair (lokalizacja stoczni AWO-43)

Miejsce „w starej kryjówce Corsair” znajduje się w dysze Saturn, który znajduje się po południowo-zachodniej stronie mapy.

Podejdź z południa, dopóki nie zobaczysz następującego klifu po prawej:

Idź prosto wzdłuż ściany, gdzie ścieżka idzie w dół banku. Po prawej stronie będzie symbol zagubiony.

Wejście jest dosłownie za tym znakiem – przeskakują przez skałę i skieruj się w dół przejścia, dopóki nie pojawi się w stoczni Awo -43.

W sercu Spider’s Web (położenie pustego zbiornika)

Lokalizacja „w sercu Spider’s Web” znajduje się w lądowaniu złodziei, które znajduje się na południu mapy, i bardzo blisko miejsca, w którym znajdziesz pająka dostawcy.

Z szybkiego punktu podróży idź na północ, aż wejdziesz w niewielki zestaw kroków, na przykład:

Udaj się po schodach i podążaj za tą ścianą, aż zobaczysz drzwi z zagubionym symbolem sektora obok niej – jest po prawej stronie, dość mały i jest łatwo niedokładny:

Przejdź przez te drzwi, a wkrótce dotrzesz do pustego zbiornika. Bez zepsucia rzeczy, jest to prawdopodobnie najciekawszy zagubiony sektor w grze.

W rzadkim zielonym miejscu (lokalizacja jaskini trapera)

Miejsce „w rzadkim zielonym miejscu” znajduje się w czterech rogach Gulch, który znajduje się na wschód od mapy.

Kiedy wychodzisz z kierunku lądowania złodziei, spójrz lekko w lewo, gdzie zobaczysz przed sobą budynek z czerwoną domem:

Przejdź obok tego kopułowego budynku, ale pozostań na poziomie gruntu. Wokół ciebie będą szczeliny w skale. Przejdź przez kanion, a zagubiony sektor jest po prawej stronie, wskazany przez symbol na ścianie.

Oto, jak to wygląda, patrząc wstecz na budynek z czerwonymi domami:

Wejście jest tuż obok tego symbolu.

Skieruj się po przejściu liniowym, a pojawi się w jaskini trapera.

Sezon głębin jest tutaj obok głębin poszukiwanie. Możesz wiedzieć, że łowią ryby zbyt!
Nie zapomnij mieć oku na zagubiony sektor i King’s Fall Wyzwanie harmonogram rotacji!

Po zakończeniu wszystkich trzech części wróć do Spider, a będziesz miał kolejny krok do zrobienia – pokonanie.

Jak mówi pościg, można je znaleźć na IO, osad w EDZ, gambit i strajki „Lake of Shadows”. Możesz teraz zdecydować się na te lokalizacje i działania, albo zrobić inne rzeczy i zdarzyć się na wyczerpaniu podczas gry – do Ciebie! Dreaming City nie jest zbyt daleko.

Oprócz powyższego, splątany brzeg ma dwa inne utracone sektory do znalezienia, które przydatne dla nagród i innych celów w przyszłości. Jest tam, gdzie można je znaleźć:

Lokalizacja doku królowego

Podróż do punktu odrodzenia w lądowaniu złodziei, a następnie idź w prawo, idąc dolną drogą.

Kontynuuj drogę naprzód – ignorując most w górę – a przyjdziesz do budynku z zagubionym symbolem sektora po prawej stronie drzwi.

W lewo w tym momencie!

Po prostu wejdź do środka, w górę windy, a dojdziesz do lokalizacji doku Kinghip.

Lokalizacja turbiny wilk

Podróż do szybkiego punktu podróży Soriksa i od miejsca, w którym zaczynasz, tak prosto, nad klifem przed tobą.

Kiedy wylądujesz, odwróć się. Po prawej stronie będzie skała z zagubionym symbolem sektora. Wejście turbiny wilk jest tuż za nim, w jaskini.

Skieruj się w dół, a napotkasz zagubiony sektor na kilka sposobów w dół ścieżki liniowej.

How do you rate Destiny 2 Broken Awook Talizman Quest: Old Corsair Hideout, Heart of Spider’s Web i rzadkie lokalizacje zielonych miejsc ?