Startseite » Final Fantasy 15 Pitioss Ruins – Lokalizacja i jak ukończyć długi, rzucający wyzwanie lochu i zdobyć akcesorium Black Hood
12. kwietnia 2024
20 minutes

By Jhonny Gamer

Pitioss jest jednym z bardziej unikalnych lochów w Final Fantasy 15. Jeśli brakuje ci cierpliwości lub nie masz niskiej tolerancji na frustrację, nie jest to dla ciebie – chociaż nie ma wrogów ani bitew bossowych, jest to loch skoncentrowany zasadniczo na platformie, ale niestety mechanika gry czyni ją atrochę trudne.

Nagroda – Akcesorium czarnego kaptura – jest jednak całkiem niezłe, ale czy warto kupić nowy Kontrola let, ponieważ twój został wyrzucony na ścianę wściekłości, jest otwarty do debaty.

Szybka uwaga – ponieważ loch nie ma wiele pod względem podmiotów, zapewniliśmy własne przez cały czas, a także zdjęcia, które pomogą Ci znaleźć drogę.

Kiedy skończysz, sprawdź inne lochy i grobowce Final Fantasy 15 Więcej miejsc do odkrycia.

Zagrajmy w Final Fantasy 15 – Co się dzieje (rozgrywka Xbox One)

Lokalizacja Pitioss w Final Fantasy 15

Na północ od wulkanu na zachód od mapy jest mały odcinek żółtej drogi samodzielnie. Będziesz potrzebować latającego samochodu regalia typu f dotrzeć, a lądowanie może być dość wyzwaniem, ponieważ prawie nie ma marginesu błędu.

Wlatuj z południa i staj się tak nisko, jak to możliwe, na skałę na południowym krańcu drogi – niechętnie tracą wysokość, dopóki nie będziesz blisko, więc możesz zrobić przejście do ćwiczeń lub dwóch – i jak najszybciej – i jak najszybciejKiedy usuwasz przeszkodę, trzymaj X na PlayStation / A na Xbox, aby zanurzyć nos w dół i zatrzaskują hamulce.

To jest pasek lądowania, który musisz znaleźć.

Po wylądowaniu, z wyjątkiem, abyś nie musiał tego zrobić ponownie, a następnie przejdź przez skały w kierunku na północnym zachodnim kierunku. Po kilku minutach powinieneś zobaczyć mały budynek w oddali i to jest twój cel. Przesuwaj się na północny zachód, a w końcu znajdziesz ścieżkę prowadzącą do tego.

Wspinaj się po schodach, przeskocz na szczelinę na drugą stronę, a następnie przeskocz przez szczelinę po prawej stronie balustrady. Poczekaj do wieczornego zapadu (21:00), a przełącznik przed tobą zacznie świecić. Uderz go, aby zejść do lochu poniżej.

Oto wejście do lochu Pitioss.

Część pierwsza: duże żelazne kulki

Biegnij pod ruchomymi kolcami i wąskimi nachyleniem. Skieruj się po drugiej stronie i skręć w prawo. Przejdź obok dużego przesuwnego bloku w szczelinę z tyłu jego zakresu ruchu, a następnie obok drugiego bloku. Skręć w prawo, przeskocz kilka szczelin, wspinaj się po zboczu i skręć w prawo i kilka razy uderz w czerwoną skałę, aby ją zniszczyć. Przejdź przez szczelinę i skręć w prawo na kolejne zbocze.

Kieruj się po stoku po lewej, a od platformy u góry przeskocz na wąską kolumnę, a następnie na większą platformę naprzeciwko. Skręć w prawo, aby zmierzyć się z metalowym płotem i przeskocz na wąską metalową półkę przed nim. Świeć do rogu, przeskocz przez małą szczelinę w ogrodzeniu na kolejną wąską metalową półkę, a następnie zejdź na podłogę poniżej.

Przejdź przez wąską szczelinę, noś w lewo i biegnij w górę przesuwnej bloku na półkę naprzeciwko. Przejdź pod trzema zestawami poruszających się kolców, a następnie przeskocz, aby uderzyć w świecący przełącznik naprzeciwko. Poczekaj, aż winda zatrzyma się, a następnie powalić kolejną czerwoną twarz, aby otworzyć trasę z powrotem do obszaru początkowego.

Wskocz na mały filar, a następnie na platformę naprzeciwko, a następnie odwróć się i zsuń w dół zbocza. Zsuń następny, aby uderzyć w przełącznik na dole z dużą prędkością, aby zwolnić jedną z żelaznych kul.

Przejdź kroki do trzech zestawów ruchomych kolców, przejdź ponownie do nich i upuść na posąg poniżej. Przeskocz do żelaznej kulki i uderz w świecące przełącznik, aby uwolnić kolejną piłkę. Przejdź się za głową zdekapitowanej posągu, skręć w prawo i skieruj się po zboczu, a następnie przejdź przez pozostałości jego ramienia, aby trafić w trzeci przełącznik i zwolnij końcową piłkę, aby otworzyć drzwi do następnego obszaru.

Część druga: Big Yellow Ball

Przeskocz przez piłkę i filary w kierunku obrotowych kolców w oddali. Przeskocz w lewo, przejdź przez luki przed kolejną żelazną kulą i naciśnij przełącznik po drugiej stronie. Szybko odwróć się i wskocz w szczelinę, gdy zaczyna obracać się, a następnie ponownie odwróć się i ustawiaj się na zewnętrznej krawędzi za małą rzeczą wystającą ze ściany.

Gdy się obracającdo. Wolisz wspinać się na powierzchnię piłki i stamtąd upuścić, ale tutaj wiąże się tu wiele szczęścia.

Skocz tutaj.

Zakładając, że czas to poprawnie naciskasz kolejny przełącznik w drodze w dół, wypuszczając kolejną żelazną kulę. Podążaj za nim, a następnie przeskocz przez trzy filary w ciemności. Przeskocz do dolnej giętej metalowej wiązki, idź na górę, wskocz do jednego po prawej, wejdź na szczyt tego, a następnie wskocz do tego, który wystaje po prawej stronie.

Udaj się do posągu, a następnie po schodach. Wejdź na przełącznik, aby otworzyć jeden z drzwi, a następnie wspinaj się z powrotem po schodach i przeskocz z wąskiej metalowej wiązki do małej kamiennej półki o ścianę. Przeskocz na następną półkę, a następnie na drzwi i skręć w lewo.

Część trzecia: kolce!

Przed nami jest blok skokowy poruszający się w poziomie i dwa poruszające się pionowo – czas skok, aby przejść przez lukę naprzeciwko i szybko przenieść się do końca półki, aby uniknąć uderzenia przez kolce od tyłu.

Odwróć się i zmierz w ścianę ruchomych kolców – musisz wskoczyć na szczyt jednego najbliższego, ustaw się na środku, abyś nie złapał dwóch powyżej, a następnie skręć i zeskocz z końca jednegoJesteś włączony, tak jak zaczyna się schodzić. Szybko biegnij wzdłuż półki i skręć w lewo w kolejny ruchomy blok. Podejdź w górę, a następnie przeskocz na wierzchu następnych kilku i upadaj na kolejny przełącznik, aby otworzyć drzwi naprzeciwko.

Opuść i przejdź przez otwarte drzwi. Przesuń się w lewo, a następnie poczekaj, aż obracające się kolce na półce przedostają się, aby zacząć poruszać się w prawo. Przeskocz w lewo, przeskocz na następną półkę, poruszaj się nieco w prawo, a następnie przeskocz między dwoma zestawami kolców do przodu. Wspinaj się na wyższy poziom i przeskocz na wierzchu obrotowych kolców, aby dotrzeć do otworu na drugim końcu.

Jesteś teraz na drzwiach. Skręć w prawo i przeskocz na wąską półkę, połyskaj, wskocz na małą platformę, a następnie wiązkę, która przecina pokój i wejdź nad drzwiami po drugiej stronie.

Poczekaj, aż pojawia się szczelina w obracającym się kamiennym cylindrze, wskoczy do niej, biegnij na drugą stronę i wskocz na platformę. Wspinaj się po rampach i skręć w prawo, wskocz w szczelinę na następnym obracającym się cylindrze, a następnie na platformę w rogu – rozejrzyj się, aby zlokalizować platformę nad tobą.

Wskocz w szczelinę na ostatnim cylindrze, ale kiedy lądujesz, odwróć się i wskoczysz na platformę, można było zobaczyć z rogu. Stamtąd obróć ponownie i wskocz na zewnątrz cylindra, a następnie na półkę naprzeciwko. Wspinaj się na rampę i zjeżdżaj z drugiej strony, aby uderzyć w kolejny przełącznik.

Część czwarta: za mało skoków dla Ciebie? OK.

Opuść i przejdź przez otwarte drzwi naprzeciwko. Stań na ruchomej kamiennej platformie, unikaj kolców po lewej, uchyl się za nimi i wskocz na małą platformę po lewej stronie. Poczekaj, aż kamienna płyta pójdzie przed tobą, wskocz do niej, a następnie wpadnij w skrajny lewy róg i naciśnij się do ściany.

Gdy platforma się odchodzi, spadniesz na półkę poniżej. Przejdź do końca i przeskocz szczelinę, skręć w lewo i przesuń się w górę rampy, a następnie skręć do skoków. Gdy kamienna płyta zbliża się do ciebie, wskakuje na nią, biegnij na drugą stronę i zeskocz w prawo – lądowanie tutaj jest trudne, jakbyś przekroczył ułamek, uderzyłeś w kolce.

Jest ciasny, ale możesz to zrobić!

Poczekaj, aż pojawi się kolejna kamienna płyta, upuść na nią i przejdź do końca kolczastej ściany. Ściśnij między dwoma zestawami kolców, podążaj za płytą, wskocz na półkę w połowie drogi, a następnie poczekaj, aż zobaczysz płytę pojawiającą się po drugiej stronie. Przeskocz na kolce i jeźdź na płycie, aż przejdzie przez filar po lewej stronie, a następnie szybko skręć w lewo i wskocz na schody.

Na szczycie schodów skręć w lewo, a następnie ostrożnie wybierz drogę wzdłuż górnej części kolczastej ściany. Na końcu wskocz w prawo na kolce i podążaj za tą ścianą, wskocz na kamienny blok na końcu, a następnie do metalowej rampy. Bardzo ostrożnie wciśnij między zestawami kolców po prawej i zeskocz do przełącznika poniżej, uważając, aby nie przypiąć otaczających go kolców.

Zeskocz na podłogę poniżej i wróć do centralnego korytarza. Drzwi na końcu obracają się teraz, więc poczekaj, aż zacznie się kołysać, wskocz na nie, a następnie szybko przesuń się na lewo od obrotu i okonie na półce tam. Poczekaj, aż drzwi znów się okrążą, a gdy porusza się w dół, wskocz na nich, biegnij na koniec i zeskocz do następnego obszaru.

Część piąta: zrobić dobrą okładkę albumu heavy metal

Poczekaj, aż gigantyczny mechanizm zacznie się odsunąć, a następnie opuść, biegnij w lewo i przeskakuj na platformę tuż pod świecącym czerwonym blokiem. Podążaj za platformami wzdłuż ściany, skręć w prawo na końcu, szybko wskocz w prawo na filar, a następnie kamienny blok, a następnie skocz na schody poniżej.

Poczekaj na dole, aż mechanizm przejdzie w prawo, a następnie biegnij i stań na metalowych prętach wystających z tyłu. Jedź je na tył pokoju, wskocz na platformę na końcu, a następnie idź ścieżką, gdy wyrusza na środek pokoju. Opuść się na dno rampy pośrodku, stań na dole, patrząc w górę i poczekaj, aż mechanizm przejdzie w lewo.

Biegnij na szczyt rampy i do samego mechanizmu. Wspinaj się na rampę w środku, wskocz na kamienną platformę, gdy mija, skręć w lewo i podążaj za nią, aż stajesz pod ręką wystającą ze ściany. Poczekaj, aż mechanizm wróci, przeskakuj do wiązki na plecach, a następnie użyj go, aby przejść do kamiennego bloku za ręką.

Zejdź, wspinaj się po schodach i po drugiej stronie i poczekaj, aż coś się cofnie. Wprowadź lukę na boku, w górę kolejnej rampy, skręć o 180 stopni i wskocz na platformę. W najdalszym punkcie poruszając się w prawo, skręć w prawo, wspinaj się po schodach i rampie, idź wzdłuż kamiennej wiązki i przeskocz przez lukę w balusach do przodu. Skręć w prawo i przejdź do końca, a następnie poczekaj, aż maszyna wróci, a następnie ponownie wskoczy do niej.

Wejdź na górę, przeskocz na platformę między paskami, zejdź na szczyt czaszki między rogami i poczekaj, aż zbliży się do nachylenia. Wskocz na niego i skręć w lewo na górze, a następnie zeskocz w dół i wokół kamiennych platform. Wyjmij kamienną głowę po lewej stronie, aby zrobić skrót, jeśli spadniesz później, a następnie przenieś rampę.

Na górze poczekaj, aż maszyna się zbliży, wskoczy na platformę i natychmiast przejdź do lewego końca. Przeskocz do schodów, gdy mijasz, skręć w lewo u góry i wybierz się na metalową wiązkę. Przeskocz na kamienną półkę, wspinaj się po schodach, a następnie weź drogę na więcej metalowych wiązek, aż dotrzesz na szczyt.

Poczekaj, aż maszyna przejdzie do przodu pod tobą, wpadnij na najwyższą platformę (warto pozwolić mu wykonać jedną przepustkę, abyś wiedział, czego szukać), a potem, gdy jest tak daleko do przodu, jak może przejść na chodnik przeddo gniazda, aby nacisnąć przełącznik.

Część szóstka: W której drogi jest w górę?

Zejdź na półki poniżej, aż dotrzesz do kamiennej konstrukcji, która jest przechylona na 45 stopniach. Wszystko jest teraz tak i może stać się dość dezorientujące, więc starannie stąpaj.

Skręć w lewo, skieruj się do przodu i przekrzyż się po górnej części kamienia, aby polegał na prawej stronie. Poruszaj się trochę na końcu, aż znajdziesz trochę kamienia, i przejdź stamtąd na platformę naprzeciwko. Spróbuj trafić w sztukę pionową, gdy rzucisz się po lądowaniu i możesz przekroczyć. Odwróć się i wskocz na następną półkę i wyciśnij koryta po lewej stronie.

Zeskocz z końca kamiennej wiązki, odwróć się i przesuń nad górną częścią zbocza, a następnie skręć w lewo i przeskocz na następną platformę. Przeskocz ponownie, a następnie skręć w prawo i upuść na wąską wiązkę poniżej. Odwróć się i skieruj się w dół (pod platformą, z której właśnie upuściłeś) i skręć w lewo na dole.

Przejdź przez krótki tunel i skręć w prawo (przed tobą powinny być kilka metalowych prętów). Po przejściu, skieruj się pod górę w lewo, a następnie upuść na metalowe pręty u góry. Przenieś się na drugą stronę, a następnie przeskocz na inny zestaw prętów, przejdź na drugą stronę (użyj skały zaklinowanej między nimi), a następnie przeskocz na inną kamienną wiązkę.

Udaj się na górę i na szerszą wiązkę, a następnie skieruj się w dół i podążaj za kamieniami w prawo. Pod koniec tego przeskocz do kamienia nad metalowymi prętami (poczuje się całkowicie źle, ale później robi się dziwniej), a następnie opuść za pręty i skręć w prawo.

Przeskocz tutaj!

Udaj się na metalową wiązkę, skręć w prawo i wskocz na kamienną platformę, a następnie skręć w lewo i upuść na górną części dwóch półek poniżej. Upuść do następnego, a następnie skieruj się po zboczu i za rogiem. Skręć w lewo i skieruj się do małego pokoju, a następnie skręć w lewo i przejdź przez wąskie szczelinę po drugiej stronie. Skieruj się w dół i podążaj za nim i upuść do obracającego się cylindra poniżej.

Część siódma: 2.Platformówka 5D? Jasne, czemu nie

Opuść się z pierwszego cylindra i zsuń na strome zbocze. Upadnij poniżej następnego cylindra i przeskocz w prawo, a następnie zrzuć koniec tej platformy na wąską półkę obok bloku, który porusza się w górę i w dół. Zejdź stamtąd na górę zbocza, a następnie zsuń na dno.

Przeskocz nad obracającym się cylindrem, a następnie zrzuć do przodu na wąską półkę wyskakującą na dole ekranu. Poczekaj, aż blok się porusza w górę, a następnie przeskocz w lewo pod nim. Zsuń nachylenie, a następnie do dolnego ruchu w lewo, przeskakując nad lukami, gdy idziesz – pierwsze dwa są łatwe, ale przez drugie dwa nie można zobaczyć ani szczeliny, ani swojej pozycji, więc będziesz musiał mieć nadzieję na najlepsze. Skieruj stopnie na środku ekranu.

To’s-a-me, Noctis!

Część ósmka: Teraz jest dobry moment, aby zrobić sobie przerwę

Gra wróci do trzeciej osoby, gdy biegniesz po schodach, a teraz znajdziesz się w dół i na wąską metalową wiązkę. Będzie miał kilka otworów i lekko się zginał, więc nie kusi się, aby biegać zbyt szybko. Wskocz na kamienną półkę na górze i idź w kierunku posągu – platforma zacznie się poruszać.

Skieruj się w prawo od ekranu i w dół półki, zrzuć koniec, a następnie wycofaj się w szczelinę po lewej stronie. Udaj się po przejściu (z dala od posągu), wyjdź z tunelu i dwukrotnie z powrotem na zewnątrz. Przeskocz na metalową platformę na końcu i wszystko zacznie się znów obracać – kieruj się wzdłuż tej półki, a gdy się obraca, skacząc „w dół”, gdy nowe półki docierają na dolne.

Po dotarciu do kamiennej platformy odwróć się i skieruj się w prawo. Przeskocz przez szczelinę i skręć w prawo w górę rampy – wszystko wciąż się kręci, ale przyklej się do lewej krawędzi, opuść otwór na końcu, a następnie w dół kolejnego otworu.

Głowi „w górę” (trzymaj nietrwałą ścianę po prawej), a kiedy dotrzesz do szczeliny, poczekaj, aż bit, na którym stałeś. Poruszaj się w prawo od otworu i poczekaj, aż wszystko się obróci wystarczająco, abyś mógł wejść po wąskich kamieniach po prawej stronie. U góry wskocz na następną wyższą kamienną półkę, skieruj się w dół i przeskocz do szerszych kamieni po lewej stronie.

Skieruj się na dół, a następnie skręć w prawo. Statua powinna wyrwać się z cienia na ciebie, więc przeskocz przez szczelinę, a następnie na posąg, er, klejnot. To powoli się przewróci, a jeśli chodzi o odpoczynek, zejdź po prawym ramieniu (ten po lewej) do miecza. Wrzuć metalowy ruszt na ochronę i przebij się, upewniając się, że jesteś martwy. Zsuniesz się na stok i odrobinę obrażeń upadkowych, gdy trafisz na koniec.

Część dziewiąta: darmowe rzeczy! (Ale za jaki koszt?)

Podłoga zamieni się w windę i pojawi się w długim ciemnym tunelu z mnóstwem rzeczy do odebrania, a na ogół poczujesz się, jakbyś był na odcinku domu. Cóż, Bazinga! Chwyć wszystkie łuki, a następnie skieruj się w górę cienkiej metalowej półki. Kiedy zwęża się, zachowaj w prawo i zamiast kontynuować stojak na końcu szerszego bitu.

Przederzają się do przodu i ostrożnie upadaj na metalowy ruszt poniżej. Skieruj się do przodu, po drugiej stronie (uważaj, aby trzymać się z dala od zakrzywionego obszaru na metalowym ruszcie – poślizgniesz się i spadniesz do swojego Zagłada ), a następnie przeskocz w prawo.

Przenieś się do skrajnego lewego rogu, gdzie pręty są ułamkowe krótsze niż reszta, a następnie delikatnie upadnie do rusztu poniżej. Uważaj, aby trzymać się z dala od wygiętej batoni. Kieruj się wąską porcją, aż spełni szerszy kawałek, a następnie odwróć się i skieruj szeroką sekcję. Trzymaj w lewo i podążaj za nim, gdy znów zawęża, przesuń się po górze i w dół i przeskocz do posągu w prawo.

Udaj się do tylnej części posągu, upuść na metalową wiązkę i stań na końcu. Przeskocz do następnej wiązki (chcesz spróbować wylądować na bicie przybywających w lewo), a następnie stań na czubku wąskiego bitu i wykonaj skok dla szerszej sekcji pudełka. Udaj się na górę, odwróć się i zeskocz do metalowego rusztu poniżej.

Przeskocz tutaj!

Podążaj za metalowym tunelem, gdy się skręca i pojawia się, a następnie przez małą szczelinę i na kamienne stopnie poniżej. Na górze kroków podążaj za przejściem, opadaj na przełącznik na dole i wyłóż się przez drzwi do jakiegoś ładnego, rozsądnego terytorium.

Potrzebujesz więcej pomocy? Nasz przewodnik i przewodnik Final Fantasy 15 może dostarczyć wskazówek dotyczących głównej historii, a także wielu zadań i działań w otwartym świecie. Naucz się, jak szybko zdobyć AP, Exp szybko i pieniądze lub gil szybko pomoże ci w wielu opcjonalnych lochach i grobowcach – w tym sposób otwarcia i odkrywania ich zamkniętych drzwi. Jest też wiele interesujących pytań, takich jak resztki tajemnicy i lokalizacji profesorów protegowanych żab. A jeśli chcesz się poruszać, możesz wynająć Chocobo, Naucz się nieskończonej sztuczki Sprint a później w grze zdobądź latający samochód Regalia typu F. Jest też więcej do zobaczenia i zrobienia z DLC, takich jak odcinek Gladiolus i montorze odcinka.

Część dziesiąta: Po tym wszystkim znowu tu jesteśmy?

Od drzwi skręć w prawo i wskocz do kamiennej półki, skieruj się na koniec, a następnie przeskocz nad lukami w wąskim przejściu po prawej stronie. Udaj rampę na końcu, a na szczycie ostrożnie wybierz swoją drogę między kolcami – choć są przerażające, są przynajmniej mile widzianym znakiem znajomego gruntu. Podążaj za przejściem, aż pojawi się do rozległego pokoju.

Wejdź na metalową wiązkę, wskocz do jednej po lewej stronie, a następnie idź na prawo od rampy i w dół kamiennych schodów. Rozbij czerwoną twarz, zbierz łup, a następnie wróć do schodów i wejdź na rampę. Przeskocz przez okrągłe filary, na małą kamienną półkę i do rampy. Przeskocz do metalowej półki, a następnie nad filarami i na wąską wiązkę – obszar poniżej powinieneś wyglądać znajomo.

Udaj się do rogu ścian i w dół rampy, rozbij kolejną kamienną głowę, aby zrobić skrót, a następnie skieruj się po schodach. Przeskocz po belkach i na platformę za metalowym ogrodzeniem, a następnie zejdź po rampach i na szorstkie kamienie, unikając kontaktu z kolcami.

Wskocz na kamienny blok, który porusza się w górę i w dół, wejdź na szorstkie kamienie i wskocz za nimi w prawo, aby nacisnąć przełącznik. Od przełącznika zeskakuj w lewo na górę otwartych drzwi, przeskocz po wąskich półkach o ścianę, a następnie przeskocz w górę i na czerwony przełącznik, aby otworzyć drzwi poniżej.

Zamiast przejść przez drzwi, skieruj się po schodach, odwróć się i idź wzdłuż belki na górę drzwi, wskocz na następną metalową wiązkę, wejdź na górę, przeskocz na następny i przejdź na górę.

Przeskocz do filaru, a następnie do wąskiej wiązki za szorstkim kamiennym blokiem, do filaru schowanego do ściany, a następnie przez wąską szczelinę do innego przełącznika. Opuść się na podłogę poniżej (między dwiema ruchomymi platformami). Zejdź po schodach i ponownie na belkę, przeskocz do nowo otwartych drzwi, a następnie podążaj za platformami, półką i wąską kamienną wiązką. Rozbij kamienną twarz, a następnie naciskaj na przełącznik na szczycie schodów.

Podnieś akcesorium Black Hood w lochu Pitioss

Nie odejmij bez tego!

Kiedy winda dociera do górnej głowy przez wąską szczelinę i zbierz Czarny kaptur Akcesoria – co oznacza, że przez większość czasu unikniesz ataków wroga – z podłogi, ponieważ jest to prawie cały powód, dla którego tu przyjechali. Opuść się, skręć w lewo, a ty z powrotem na zewnątrz.

Poprzedni

How do you rate Final Fantasy 15 Pitioss Ruins – Lokalizacja i jak ukończyć długi, rzucający wyzwanie lochu i zdobyć akcesorium Black Hood ?